שירותי תיקונים לכל סוגי חלונות ממד

תיקון חלון ממד

0542225544- סרגיי
תיקון חלון ממ"ד
חלון ממד פנימי
כדי להחליף מנגנון של חלון, יש לפתוח את החלון, להסיר את המכאניזם הישן ולהתקין מנגנון חדש במקום של הישן. מנגנונים חדשים ניתנים לרכישה מספקי חלונות ודלתות או ישירות מהיצרן. יש לוודא שהמנגנון החדש תואם את החלון הקיים בגודלו וסוגו. יש להיות זהירים במהלך ההתקנה כדי לוודא תפקוד תקין ולמנוע בעיות עתידיות כגון נזק למסגרת החלון או לזכוכית. אם החלון נפגע חמורות, מומלץ להחליף את החלון במלואו.
חלון ממ"ד דריי קיפ
חלון ממד פנימי

כשמתקנים חלון בגודל לא רגיל, חשוב לבדוק את מראה החלון והשלבים הנדרשים לתיקון יסודי. חשוב לדעת את כלי העבודה והחומרים הנדרשים, וגם העלות והזמן הנדרשים לטיפול בנזק. לפעמים יהיה נדרש להחליף את החלון כולו.

תיקון חלון ממ"ד

הממ"ד הוא צורך ביטחוני עליו הוחלט בעקבות לקחי מלחמת המפרץ בה העורף הישראלי התמודד לראשונה עם איום של נשק כימי. הממ"ד, שהוא היום חובה בכל בית, נועד לספק מענה ביטחוני להתקפות כימיות וביולוגיות, כמו גם להתקפות קונבנציונאליות. על מנת לספק לציבור את הביטחון נקבעו תקנים המעוגנים בחוק והם מגדירים היטב את כל מאפייניו של המרחב המוגן. במסגרת התקנות שנקבעו יש גם צורך בהתקנת חלון ממ"ד. חלון הממ"ד הוא דבר מורכב מכיוון שעליו לתת מענה לשני איומים במקביל – מענה לצורך הגנה מפני הדף ורסיסים, כמו גם הגנה מפני נשק כימי וביולוגי. ולא נשכח שהחלון הוא אחד מפתחי המילוט בשעת חירום. מסיבה זו יש צורך בחלון ממ"ד המספק אטימות מוחלטת וגם דלת מתכת המותקנת על החלון מבחוץ ויכולה לספק הגנה מפני הדף ופיצוצים. על מנת ליהנות מההגנה יש צורך בחלון תקני וגם תקין. לכן במקרה שמתגלה תקלה בחלון הממ"ד יש צורך בתיקון חלון ממ"ד באופן מיידי. בעיות מסוג זה אסור לדחות. המציאות הביטחונית שאנו מתמודדים איתה יכולה להתפוצץ בכל רגע ולשלוח אותנו אל הממ"ד. לכן, אם הבחנתם בבעיה בתפקוד חלון הממ"ד או בעיה באיטום החלון, יש צורך בתיקון חלון ממ"ד בהקדם האפשרי.

הממ"ד נותן לנו ביטחון, אך בימי השגרה רבים מאיתנו עושים בו שימוש לצרכים אחרים. ניתן להשתמש בממ"ד לצורך הקמת חדר משחקים עבור הילדים; חדר שינה לאורחים; משרד ביתי או כל רעיון אחר. אך בתנאי שלא יפריע לתפקוד הממ"ד בשעת הצורך. אך גם עבור השימוש השוטף אתם צריכים חלון ממ"ד תקין אשר יאפשר לכם לאוורר את החדר, לפתוח ולסגור את החלון כאשר תרצו. אם ישנה איזו הפרעה, קושי בתפעול החלון או כל בעיה אחרת, הזמינו תיקון חלון ממ"ד.

תיקון חלון ממ"ד הוא אינו עבודה לסתם שיפוצניק. על מנת לבצע תיקון חלון ממ"ד שגם יענה על הצרכים הביטחוניים, גם יהיה נוח לתפעול וגם יראה יפה מבחינה אסתטית, אתם חייבים לעבוד עם מתקין מוסמך אשר מכיר את כל תקנות פיקוד העורך ומבצע עבודה איכותית וברמה גבוהה.

מדוע חלון ממ"ד מתקלקל

בשביל להבין מדוע לפעמים יש צורך בתיקון חלון ממ"ד, חשוב להבין שחלון ממ"ד הוא אינו סתם עוד חלון בבית. על מנת לענות על הצרכים הביטחוניים יש לחלון ממ"ד מאפיינים שונים מחלון רגיל ולכן עלולות להתגלות בו גם תקלות מסוג אחר. הזכוכית המותקנת בחלון הממ"ד היא שונה מהזכוכיות הרגילות ולכן היא כבדה יותר. משקלו של חלון ממ"ד היא פי 5 ממשקלו של חלון רגיל באותו סדר גודל. המשקל הרב של החלון יוצר עומס על הצירים, עומס אשר יכול להאיץ תהליכי בלאי.

מאפיין שני של חלון הממ"ד הוא גומיות האיטום שאותן לא תמצאו בחלון רגיל וזהו עוד רכיב שעלול להתבלות במשך הזמן ויתכן שהגיע הזמן להחליפו. ישנם גם חלונות ממ"ד מסוג דריי קיפ, זוהי מערכת צירים המאפשרת לכם לקבל הרבה יותר מהחלון. היא מוסיפה לחלון אפשרות פתיחה נוספת – פתיחה אופקית. וזוהי עוד נקודה שבה עלולות להתרחש תקלות. כמובן שגם ידיות החלון עשויות להתקלקל.