שדרוג חלון ממד

ייצור התקנה ותיקון כל סוגי תריסים חשמליי, שירות אדיב ומקצועי

0542225544- סרגיי

שדרוג חלון ממ"ד לפתיחה דריי קיפ

הממ"ד הביתי נועד בראש ובראשונה לענות על צורך ביטחוני. זוהי החלטה של ממשלת ישראל, בעקבות לקחי מלחמת המפרץ בשנות התשעים, לחייב כל בית חדש לכלול מרחב מוגן אשר יענה על האיומים הביטחוניים, האיומים הקונבנציונאליים והאיומים הלא קונבנציונאליים. לשם כך נקבעו תקנים שונים המתייחסים לכל מאפייני הממ"ד, כולל חלון הממ"ד.

על פי התקנות יש צורך בחלון מיוחד אשר בין היתר נותן גם מענה לאיומים כימיים וביולוגיים ולכן יש צורך בחלון בעל יכולת אטימה מוחלטת.

אך הממ"ד הוא בסופו של דבר עוד חדר בבית ואנו עושים בו שימושים שונים גם בימי שגרה. למשל בבתים רבים הופכים אותו לחדר מחשב, חדר משחקים או חדר עבודה ואפילו חדר שינה נוסף. מלבד הצורך הביטחוני, חשוב שיהיה לכם גם נוח בחדר ומסיבה זו בדיוק רבים מתעניינים בשדרוג חלון ממ"ד לפתיחה דריי קיפ.

מהי פתיחת דריי קיפ?

חלון ממ"ד סטנדרטי כולל צירים המאפשרים את פתיחתו פנימה והצידה. זה יכול להיות לצד ימין או לצד שמאל לפי בחירתכם וכמובן לפי התנאים הפיזיים של החדר ומה שהוא מאפשר. בהתחשב בכך שמדובר בחלון גדול יחסית (מכיוון שעליו לאפשר מילוט אדם בשעת הצורך) הדבר יכול ליצור הפרעה בתפקוד השוטף. למשל כאשר יש רהיטים בסביבה. שדרוג חלון ממד לפתיחת דריי קיפ מאפשר לכם לקבל הרבה יותר מחלון הממ"ד. בעזרת מערכת דריי קיפ עדיין תוכלו לפתוח את החלון לצדדים, אך תזכו בצורת פתיחה נוספת וייחודית – פתיחה אנכית בה החלק העליון של החלון נכנס פנימה והחלון במצב אנכי חצי פתוח. צורת פתיחה זו יכולה להקל עליכם מאוד כאשר יש רהיטים או דברים שונים אשר מפריעים לתנועת הדלת. היא גם בטיחותית יותר מכיוון שהיא מאפשרת תנועה חופשית בחדר ומבלי שאף אחד יקבל איזו חבטה בראשו. מסיבה זו רבים בוחרים בשדרוג חלון ממ"ד לפתיחת דריי קיפ. צורת פתיחה זו מאפשרת לכם לשלוט טוב יותר באפשרויות הפתיחה של חלון הממ"ד ולהבטיח את איוורור החדר בצורה נוחה וקלה בימי השגרה. בצורה זו ניתן גם לאפשר כניסת אוויר ביום גשום מבלי שטיפות הגשם יחדרו פנימה אל החדר.

שדרוג חלון ממ"ד – סרגיי שלקובי

אם גם אתם מעוניינים בשדרוג חלון ממ"ד לפתיחת דריי קיפ, אתם מוזמנים לפנות לסרגי שלקובי. שדרוג חלון הממ"ד יספק לכם יותר נוחות, אך עדיין מדובר בחלון ביטחון שעליו לעמוד בתקנים מחמירים ולהבטיח איטום של החלון. מצד שני תרצו גם עבודה אסטתית ואיכותית. לכן אין להתפשר! עליכם לפנות למתקין מוסמך אשר יודע לבצע עבודה איכותית ובו זמנית לעמוד בתקנים המחמירים של פיקוד העורף. אם גם אתם רוצים לשדרג את חלון הממ"ד לפתיחת דריי קיפ, פנו לסרגיי ותקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר.

סרגיי יעניק לכם שירות אדיב ומביר ועם אחריות על עבודתו. וכל זאת תוך כדי שימוש במוצרי אלומיניום איכותיים ובעלי תו תקן. בסיום העבודה תוכלו ליהנות מחלון דריי קיפ וחדר מאוורר אשר נעים להיות בו ופתיחת החלון אינה יוצרת שום בעיה.