מנוע לתריס חשמלי

ייצור התקנה ותיקון כל סוגי תריסים חשמליי, שירות אדיב ומקצועי

0542225544- סרגיי

מנוע לתריס חשמלי

 

תריסים חשמליים הם פתרון נהדר לבתים פרטיים ואפילו משרדים. הם יפים ואסתטיים; מגיעים בעיצובים שונים; קלים ונוחים לתפעול ומעניקים חווית משתמש נהדרת. הכל נעשה בלחיצת כפתור והתריס החשמלי משפר את איכות חייכם. בבסיסו של התריס החשמלי מסתתר מנוע חשמלי והוא זה אשר מאפשר את פעולת התריס בלחיצת כפתור.

מנוע לתריס חשמלי הוא מנוע שקט ונסתר אשר נמצא בתוך ארגז התריס והוא זה אשר מאפשר את גלילת התריס. כמובן שישנם סוגים שונים של מנועים חמשליים ולתריס המגיעים מיצרנים שונים והם בעלי מאפיינים ואיכויות שונות.

בחירת מנוע לתריס חשמלי היא חלק חשוב מהתהליך של התקנת תריס חשמלי ובאחריותו של מתקין התריסים לטפל בצד הטכני של ההתקנה המבטיח התאמה של מנוע לתריס שבו משתמשים. הסוגייה הראשונה שיש לבדוק כאשר מחפשים מנוע לתריס היא התאמה בין משקל המנוע למשקל התריס. כאשר אנו אומרים משקל המנוע, אנו מתכוונים בעצם ליכולת הנשיאה של המנוע. תריס חשמלי, ככל שהוא יותר גדול, כך הוא גם יותר כבד ודורש מנוע חזר יותר אשר יהיה מסוגל לגלול אותו. על מתקין התריס לבצע חישוב בשביל לבחור מנוע לתריס החשמלי. בשביל לבצע את החישוב על המתקין לדעת מהו המשקל של התריס למ"ר ולהכפיל בשטחו של התריס, כך הוא יקבל את משקלו הכולל של התריס ועליו לחפש מנוע אשר מסוגל לתמוך במשקל זה. כמובן שמקובל להוסיף טווח ביטחון של כ 10% למשקל התריס. ככל שהמנוע חזק יותר כך עולים המחירים. מנוע לתריס קטן של חלון יכול לעלות פחות מאלף שקלים, אך מנוע עבור תריס גדול במיוחד יכול להתקרב אפילו לשלושת אלפים שקלים.

מעבר לחישוב משקל התריס צריך לבחור גם את היצרן של המנוע. בשוק הישראלי מסתובבים סוגים שונים של מנועים, חלקם מסין, חלקם מאירופה ואפילו מנועים המיוצרים בישראל. המנועים הסינים הם בדרך כלל הזולים ביותר אך אינם מצטיינים בעמידות גבוהה. מוטב להשקיע במנוע לתריס איכותי וכך לחסוך בהוצאות התחזוקה בעתיד. כמו כן, כאשר רוכשים מנוע לתריס חשמלי יש לבדוק את תקןפת האחריות שאינה זהה אצל כל יצרן. יש להיזהר מרכישת מנועים שאחר כך לא תוכלו לקבל עבורם שירות.

עלות נוספת היא עלות ההתקנה או ההחלפה ולשם כך יש לקבל הצעת מחיר אישית התלוייה בנסיבות המקרה. בתקנות הכוללות ארגז נסתר הן התקנות מורכבות יותר והמחיר בהתאם, אך מצד שני אתם זוכים לארגז נסתר אשר משנה את המראה העיצובי של הבית וזהו הפתרון הטוב ביותר.

אם אתם זקוקים למנוע חדש, תיקון מנוע או הצעת מחיר להתקנת תריסים חשנליים, יש לכם למי לפנות. פנו לסרגיי שלקובי ותקבלו את השירות הטוב ביותר, ההתקנה המקצועית ביותר והשירות האדיב ביותר.